MATERIAŁY NA KONFERENCJE

GAZETKI REKLAMOWE
3 października 2018

Projektujemy
materiały konferencyjne.


Konferencje, targi czy warsztaty to czas, w którym warto zadbać o wykonanie ciekawych i spójnych graficznie materiałów marketingowych, Przygotowując całościową oprawę graficzną najważniejsze dla nas jest aby całość zwracała uwagę swoim wyglądem, przyciągała atrakcyjną formą. Współpracując wiele lat z wieloma firmami, wiemy jak ważna jest komunikacja i jasne określenie projektowych potrzeb. Słuchamy, budujemy strategię, i znajdujemy najlepsze rozwiązanie graficzne, które po konsultacjach doprowadzamy do oczekiwanego rezultatu.


Ostateczny odbiorca materiałów musi w łatwy i przejrzysty sposób uzyskać najważniejsze informacje o miejscu konferencji, dacie czy dowiedzieć się jaki jest program. To graficzne detale decydują o sukcesie każdego wydarzenia. Profesjonalnie przygotowane materiały reklamowe na konferencje podniosą rangę każdej imprezy. W zależności od wydarzenia materiały reklamowe mogą mieć różną formę. Zazwyczaj jest to broszura reklamowa dostępna w różnych formatach (a4, a5, a6, szyte lub klejone), przewodnik, niewielka ulotka zachęcająca do udziału w wydarzeniu, wizytówka czy notes, który ułatwi uczestnikom zapisywanie najważniejszych informacji. Dla wielu wystawców równie istotną rolę ogrywają ścianki wystawiennicze, podesty, rollupy, flagi stojaki czy tablice reklamowe. Dodatkowymi atutami są również gadżety reklamowe tj. smycze na identyfikator, długopisy, pen drive, kubki czy torby. Każdy z nas lubi dostawać upominki dlatego też miły akcent w postaci niewielkiego gadżetu, może zachęcić do odwiedzenia wydarzenia w roku następnym.

Wiemy jak ważny w tym dynamicznym okresie jest czas, dlatego też obsługując naszych klientów stajemy na wysokości zadania i dbamy o to aby wszystkie materiały drukowane dotarły w odpowiednim momencie.



DOBRA BROSZURA- ATUTY

• łatwa nawigacja / dobór odpowiedniej czcionki
• wykorzystanie odpowiedniej kolorystyki / zgodnej z identyfikacją firmy
• ikonografia minimalizująca ilość tekstu
• interaktywność materiałów / zmienia proces uczenia w aktywne uczestnictwo